PDA

Просмотр полной версии : порушення прав споживача.


Олександр
17.10.2013, 11:35
Доброго дня!.мене зовуть
Олександр!підскажіть мені будь
ласка:я придбав в інтернет
магазині,,планшет,,получив його
Новою поштою 7 серпня,8
серпня він вийшов з ладу(загалом пропрацювавши декілька годин),я
повідомив телефоном процівника
даного магазину(Розетка) і 9 серпня
відправив планшет
назад,думаючи що мені
обміняють товар,або повернуть
кошти(так мені по телефону по
обіцяв працівник
магазину).товар даний магазин
отримав 15серпня.наступного
дня не поставивши мене до
уваги вони передали товар на
гарантійний ремонт(мотивуючи
що упаковка обклеена
скотчом,мікроцарапини і товар непідлягае обміну)про це я
дізнався зо серпня зателефонувавши в сервісний відділ даного магазину.(в день
відправки я поробив фото даного
виробу,надсилав на ел. адресу магазину,як доказ що упаковка не була склеена скотчем,але не отримав жодної відповіді).також не отримав від них ніякого офіційного підтвердження що я порушив умови повернення товару.таким чином,мене,ввели в оману та скрили від мене інформацію про стан виробу,яка поломка,де ремонтуеться,скільки буде проводитись ремонт(про це я не інформований до сих пір).на мою думку товар який зламався в перший же день експлуатації може бути бракованим(потрібно було провести експертизу).таким чином я вважаю що мої права були порушені.
31серпня в
телефонному режимі я
спілкувався з прац.сервісного
відділу даного магазину
заявляючи що проти ремонту
більше встановленого законом
терміну 14 діб (е запис )на що отримав
відповідт 28 днів ,14 експертиза та14 ремонт(працівник знову ввів мене в оману),про експертизу мене ніхто не повідомляв.далі я написав
листа на магазин з вимогою
повернути кошти,так як товар не
був зремонтований пртягом 14
днів,лист був вручений
23вересня.лише з 25 вересня
працівники магазину почали мені
телефонувати щоб вислати мені
відремонтований виріб,заявивши
що він відремонтований 3
вересня і що ремонт заняв 19
днів.на питання чому мене спові
стили про те що виріб відремонтований через 22доби відповідають
що були зайняті. таким чином відремонтований товар знаходився десь 22 доби на які не розповсюджуеться гарантія (таким чином своею бездіяльністю знову порушивши мої права)підскажіть мені
чи правомірні іх діі?чи маю я
право вимагати повернення
коштів?куди мені звертатися і на якій підставі? з повагою Олександр!

est1
17.02.2016, 14:43
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист прав споживачів.
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1023-12

Л.П.
31.03.2020, 22:25
Доброго вечора! У ситуації, що склалася Ви має право відмовитися від отримання відремонтованованого (як Вас запевняють) планшета. Адже із самого початку у Вас була можливість розірвати договір і отримати свої кошти, про що свідчать положення чинного законодавства України, а саме : " У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товарів" (стаття 8 Закону України "Про захист прав споживачів"). Так як без Вашого відома продавець не мав права відправляти товар у сервісний центр для проведення ремонту, то Ви можете реалізувати своє початкове право на розірвання договору та повернення коштів.