PDA

Просмотр полной версии : Неудачная покупка хлебопечки


Наталия188
07.01.2016, 20:17
У травні 2015 року придбали хлібопічку фірми Redmond. 19 листопада здали її в ремонт в сервісний центр, у зв’язку з тим, що перестала місити тісто, 4 грудня повідомили про відремонтовану хлібопічку, ми її забрали поставили підпис, що немає претензій до ремонту, але в дома виявилось що вона не в робочому стані.
Через 2 дні 7 грудня 2015 року знову віднесли в ремонт вони нам дали квитанцію, що сервісний центр взяв на ремонт, вже 7 січня 2016 рік ремонт ніхто не робив і конкретної відповіді коли буде готова немає.
Просили сервісний центр якщо вони не можуть відремонтувати, щоб видали нам акт про те, що хлібопічка не підлягає ремонту, а вони відповіли що не мають права видавати таких документів.
За цей період зверталися до менеджера фірми фокстрот він відповідає, що до сервісного центру ніякого відношення не мають.
Хоча до фокстрота авторизований Аматі сервіс має відношення.
Зверталися в службу підтримки фірми Redmond, говорять, що передзвонять і ніякої відповіді немає.
Підкажіть, що роботи і до кого звертатися.

Л.П.
18.01.2020, 18:33
Доброго вечора! У Вашому випадку, по-перше, варто визначити, чи встановлено на придбаний Вами товар гарантійний строк. Якщо виявиться, що встановлено, то Ви відповідно до частини 3 статті 680 Цивільного кодексу України маєте право пред'явити вимогу у зв'язку з недоліками товару, які були виявлені протягом гарантійного строку.Якщо на товар не встановлений гарантійний строк вимога у зв'язку з його недоліками може бути пред'явлена покупцем за умови, що недоліки були виявлені протягом розумного строку, але в межах двох років (частина 2 статті 680 Цивільного кодексу України). У Вашому випадку ще не пройшло два роки, тому Ви маєте право звернутися до продавця. Частина 2 статті 678 Цивільного кодексу України встановлює, що у разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:
1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару.
Таким чином, у будь-якому разі Ви маєте право звернутися до продавця у зв'язку з виявленими недоліками товару, який Ви придбали.