Наталия188
07.01.2016, 20:17
У травні 2015 року придбали хлібопічку фірми Redmond. 19 листопада здали її в ремонт в сервісний центр, у зв’язку з тим, що перестала місити тісто, 4 грудня повідомили про відремонтовану хлібопічку, ми її забрали поставили підпис, що немає претензій до ремонту, але в дома виявилось що вона не в робочому стані.
Через 2 дні 7 грудня 2015 року знову віднесли в ремонт вони нам дали квитанцію, що сервісний центр взяв на ремонт, вже 7 січня 2016 рік ремонт ніхто не робив і конкретної відповіді коли буде готова немає.
Просили сервісний центр якщо вони не можуть відремонтувати, щоб видали нам акт про те, що хлібопічка не підлягає ремонту, а вони відповіли що не мають права видавати таких документів.
За цей період зверталися до менеджера фірми фокстрот він відповідає, що до сервісного центру ніякого відношення не мають.
Хоча до фокстрота авторизований Аматі сервіс має відношення.
Зверталися в службу підтримки фірми Redmond, говорять, що передзвонять і ніякої відповіді немає.
Підкажіть, що роботи і до кого звертатися.
Через 2 дні 7 грудня 2015 року знову віднесли в ремонт вони нам дали квитанцію, що сервісний центр взяв на ремонт, вже 7 січня 2016 рік ремонт ніхто не робив і конкретної відповіді коли буде готова немає.
Просили сервісний центр якщо вони не можуть відремонтувати, щоб видали нам акт про те, що хлібопічка не підлягає ремонту, а вони відповіли що не мають права видавати таких документів.
За цей період зверталися до менеджера фірми фокстрот він відповідає, що до сервісного центру ніякого відношення не мають.
Хоча до фокстрота авторизований Аматі сервіс має відношення.
Зверталися в службу підтримки фірми Redmond, говорять, що передзвонять і ніякої відповіді немає.
Підкажіть, що роботи і до кого звертатися.